JANUARY PLAYLIST

10:30



Almost end of January, that’s crazy, time flies and it is pretty scary. Anyway, here’s a little summary of my life this month, like my recent obsession with makeup and how my sister forces me to listen Japanese songs. I’ve been working on some real life projects and also working on my design shop, it will be launched very soon I can guarantee you that.

Well, hope you enjoy the playlist if you hit the “Listen Now” button. 

*******************

Ya estamos a pocos días que se acabe enero, lo cual me aterra porque hace poco estábamos a primero, es supremamente loco, el tiempo pasa volando y creíamos que era lento ja! Cambiando de tema, este es mi pequeño resumen de lo que me ha sucedido en Enero, mi nueva obsesión con el maquillaje y mi hermana me obliga escuchar canciones Japonesas – Las 24hrs del día – Y desde ese entonces tengo la canción de esta lista reproducción en la cabeza.

Espero que disfrutes mi lista dándole clic a la imagen “Listen Now”.


Bloglovin' |  Pinterest |  Twitter |  Instagram | 

You Might Also Like

0 comentarios