Hello
I cannot believe August is coming to an end, woah! This month I Listened a little of everything, my musical tastes are very random, but not forgetting my favorite band, haha. Happy Sunday to all.
No puedo creer que agosto este llegando a su fin, woah! Este mes escuché de todo un poco, mi gustos musicales son muy aleatorios, pero sin olvidar mi banda favorita, jaja. Feliz Domingo para todos.
PS: Only 3 days to my birthday, I'm not excited at all. Seriously, I'm not :|
P.D: A sólo 3 días para mi cumpleaños, no estoy emocionada, de verdad que no lo estoy.
Happy Saturday
Guess what? Today is the season premiere of Doctor Who, yay! Unfortunately, I do not live in England, so I have to wait until 10pm for the premiere in Colombia.
Adivinen? Hoy es el estreno de la temporada de Doctor Who, yay! Por desgracia, no vivo en Inglaterra , así que tengo que esperar hasta las 10 pm para el estreno en colombia.
Okay, so assuming my TV show for today is of course DOCTOR WHO.
Bien, asumiendo cual sería mi programa de televisión para hoy es por supuesto DOCTOR WHO.
What a beautiful day!
¡Qué hermoso día!
Hello! I'm back, yay.
¡Hola! Ya estoy de vuelta, yay.