Hello old friend!

11:53


Wow, it's been a big while since I have not written here, I've been a little busy studying and traveling, but not to the place I wanted to visit, Disneyland. Anyway, I really missed writing, having ideas for what to post the next day, what photo should I post?, I missed the feeling of being a blogger. I started to be away from blogger, because I had the feeling that the person who was writing wasn't me, you'll see,  as every blogger, I love reading other blogs, but reading this I started to feel a little faint about the fact that these people have more experience blogging that I have. My way to "talk" is not the best, I am very unwise to expressing myself and I tend to confuse people.

This blog is written in two languages, which requires a little more work and sometimes neither Spanish nor English are well written and it drives me crazy, because I know I can do better, but simply I don't try it, this cause an internal struggle between my conscience and I, and we all know that sometimes there are no winners, This blog is written in two languages, which requires a little more work and sometimes neither Spanish nor English are well written and it drives me crazy, because I know I can do better but simply I don't try it, this cause an internal struggle between my conscience and I, and we all know that sometimes there are no winners. I felt bad. The content I was writing was to pretend something, something I'm not or perhaps yes, who knows?

I decided to take a while to get my authenticity, my essence, what I am. After two months - I think- I'm back and I'm very happy about it. I see everyone back on Thursday *wink wink*

**********************************************

Wow, ha pasado ya un gran tiempo desde que no escribo por aquí, he estado un tanto ocupada estudiando, he viajado, más no al lugar que quisiera visitar, Disneylandia. En fin, extrañaba escribir, extrañaba tener una idea cada día para postear, extrañaba el sentimiento de ser una blogger jaja. Solo me aleje porque no sentí que la persona que estaba escribiendo era en verdad yo, usted vera, como cada blogger, me encanta leer otros blogs, pero al leer estos me hacían sentir un tanto mal por el hecho que estas personas tienen más experiencia en bloggear al que yo tengo. Mi forma de "hablar" no es la más indicada, soy muy imprudente al expresarme y tiendo a confundir las personas. 

Este blog esta escrito en dos idiomas, lo que requiere un poco más de trabajo y en ocasiones ni el español ni el ingles estan bien escritos y me vuelve loca, por que se que puedo hacerlo mejor pero no lo intento, este hizo una lucha interna entre mi conciencia y yo, y todos sabemos que en ocasiones no hay ganadores. Me sentía mal. El contenido que escribía era para aparentar algo, algo que no soy o tal vez si, ¿quién sabe?

Decidí tomar un tiempo para recuperar mi autenticidad,  mi escencia, lo que soy. Después de 2 meses - eso creo- estoy de vuelta y estoy muy contenta por ello. Los veo a todos de vuelta el jueves *guiño guiño*



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 comentarios