Why PLL, why?

12:45

¡FELIZ NAVIDAD PARA TODOS!

Merry Christmas Everybody!

Sé que no debería hablar sobre esto pero estoy tan enojada con el capítulo navideño de PLL.
I know I shouldn't talk about this but I am so upset with the Christmas episode of Pretty Little Liars.

Todos sabemos cuan amo PLL, pero ¡DIOS! Lo único bueno de ese episodio fue Mona como un fantasma o lo que fuese.
We all know how much I love PLL, but GOD! The only good thing about that episode was Mona as a Ghost or whatever she was. 

Los 40 minutos del episodio, estuve tipo asi:
The 40 minutes of the episode, I was like:


Principalmente porque odio a caleb. El no merece a Hanna y Travis era mejor, todos sabemos eso. Y además el dejo a Hanna por un fantasma.
Mainly because I hate Caleb. He doesn't deserve Hanna and Travis was better, we all know that. And he left Hanna for a ghost.

También odio Paige, la odio, no tengo ninguna razón para odiarla solo lo hago. No, espera, si tengo una razón, es tan entrometida. agh.
I also hate Paige, I hate her. I don't have reasons to hate her but I just hate her. No wait, yes I have my reason, she is so nosy. Agh.


Y para ser honesta soy equipo Alison. No me importa si es A o no, estoy tan cansada de querer saber quien es "A", lo intentamos, pero no podemos. Me aburrí. No se lo que Marlene intenta hacernos pero solo le digo esto:
And to be honest I'm TEAM ALISON. I don't care if she's "A" or not, I'm so tired of wanting to know who's "A", we tried, but we can't. I got bored. I don't know what Marlene tries to do, but I'm just gonna say this to her:


Espero que esta quinta temporada mejore porque estas dos últimas han sido PÉSIMAS y lo único bueno es spoby.
I hope this fifth season gets better because the latter two have been TERRIBLE and the only good thing is Spoby .


Por ahora, me despido, pero quiero dejar este último mensaje a Marlene.
For now, I leave, but I want to leave this message to Marlene...


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 comentarios

  1. I completely agree! It's going downhill lately and they just keep dragging it out. I wish I could stop watching the show if only I wasn't so determined to find out who A is :(

    -Ruya
    sweetshortandstylish.com

    ResponderEliminar