What I like about men | Lo que me gusta de los hombres

19:40

I know, I've been off blogging on these couple of days just because the Uni - yeah, it's their fault- and I miss to write and socialize with the girls from her campus, but I'm in my day off! woo-hoo, and I was thinking about in a blog post dedicated to men. And I didn't have the more remarkable idea of what to write, and I think: "Ok, just talk about what you like about them", so that's what I am doing now, what I like about men.
Lo sé, he estado fuera en estos días, sólo por la Universidad - sí, es su culpa-, y echo de menos escribir y socializar con las chicas de Her Campus, pero ahora estoy en descanso! woo-hoo, y yo estaba pensando en una entrada dedicada a los hombres. Y no tenía la más mínima idea de que escribir, y después pienso: "Ok, sólo habla de lo que te gusta acerca de ellos", por lo que estoy haciendo ahora, lo que más me gusta de los hombres.

1. A smirk: I just simply love when men do that, I just technically fall in love with them and yeah just because of that. That smirk have something that takes you to another world,  woah!
La más conocida como "la sonrisita de lado": yo simplemente adoro a los hombres que hacen eso, técnicamente me enamoro de ellos y si todo por eso. Esa sonrisita tiene algo que te lleva al otro mundo, y solo woah!


2. Stupid jokes: It's ridiculous and stupid, I know, but if the right person tells you the stupid jokes, that makes you to like him more. I really don't know why, it just happens.
Chistes estúpidos: Lo sé, es ridículo y estúpido, pero si la persona indicada te dice esas cosas tontas, eso te hace gustar más de él. La verdad no se ¿Cómo? o el ¿Por qué? Solo sucede.


3. Messy hair: I don't know why I find messy hair so attractive, if you have a messy hair I may have or not a crush on you.
Un cabello desorganizado: La verdad no se que tengo con ello, pero lo amo tanto.


4. Tall guys: Oh my God, YES! They are cute, the simple fact to hug him and do tiptoes hug him, is the nicest thing you can do.
Hombres altos: Oh por Dios, si! Son tan lindos, el simple hecho de abrazarlos y ponerte de puntitos para poder hacerlo, es lo más lindo que puedes tener.



5. And why not a guy who cooks? Totally attractive.
Y ¿Por qué no amar a los hombres que cocinan? Es totalmente atractivo.


6. Musicians yes, that is so attractive AND hot
Me gustan los hombres que tocan el piano, músicos.


And that's it, I have more but you probably get bored, I better want to know what are your taste in men.
Y eso es todo, tengo algunos más pero probablemente te aburrirás, prefiero mejor saber que es lo que a ti te gusta de los hombres.
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 comentarios

  1. Me gusta que escribas en espanol e ingles! Soy un estudiante de espanol y me ayuda a practicar :)

    ResponderEliminar
  2. OMG the smirk!! gotta love it!
    cute post!
    -MJ
    from Marlee and You

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I know, we all love it. And thank you for the comment.

      xx

      Eliminar
  3. So cute! And I love how you write in English and Spanish!! I die with the smirk haha it gets me every time <3 Thanks for sharing!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you, what a lovely comment! I know, that smirk is everything, haha.

      xx

      Eliminar